Math8


गणित -कक्षा ८

गणित -कक्षा ८

गणित -कक्षा ८-पाठ्यक्रम

अवलोकन

160
TP
6
पाठ
ज्यामिति
ठूलो पाठ

समुह Set [TH 10]

25%

सिकाई उपलब्धि

  • अलगिएका र खप्टिएका समूहहरू छुट्याउन
  • दिइएका समूहको आधारमा उपयुक्त र अनुपयुक्त उपसमूहहरू पहिचान गर्न ।
  • दिइएका समूहको उपयुक्त र अनुपयुक्त उपसमूहहरू निर्माण गर्न

बिषयबस्तुको क्षेत्र र क्रम

  • अलगिएका र खप्टिएका समूहहरू
  • उपयुक्त र अनुपयुक्त उपसमूहहरू

अंकगणित Arithmetic [TH 45]

50%

सिकाई उपलब्धि

१. वास्तविक सङ्ख्या

पुर्णाङ्क
  • द्दिआधार सङख्या पद्दति र पञ्चआधार सङ्ख्या पद्धतिको परिचय दिन
  • दशमलव सङ्ख्या पद्धतिबाट द्दिआधार सङख्या पद्दति र पञ्चआधार सङ्ख्या पद्धतिमा रूपान्तरण गर्न
  • द्दिआधार सङख्या पद्दति र पञ्चआधार सङ्ख्या पद्धतिबाट दशमलव सङ्ख्या पद्धतिमा रूपान्तरण गर्न
आनुपातिक र अनानुपातिक सङ्ख्याहरु
  • अनानुपातिक सङख्याहरूको पहिचान गर्न
  • आनुपातिक र अनानुपातिक सङख्याहरू छुट्याउन
  • सङख्यालाई वैज्ञानिक संकेतमा र वैज्ञानिक संकेतमा एका सङख्यालाई दशमलव सङ्केतमा लेख्न

२. भिन्न, दशमलव र प्रतिशत

३. अनुपात र समानुपात

  • अनुपात र समानुपातसम्बन्धी समस्याहरू समाधान गर्न

४. नाफा र नोक्सान

  • छुट प्रतिशत समावेश भएका नाफा र नोक्सानसम्बन्धी समस्याहरू समाधान गर्न

५. ऐकिक नियम

  • प्रत्यक्ष विचरण र अप्रत्यक्ष विचरणको प्रयोग गरी तीनओटा सम्म चल समावेश भएका समस्या समाधान गर्न

६. साधारण व्याज

  • साधारण व्याजसम्बन्धी अवधारणा विकास गर्न
  • साधारण व्याजसम्बन्धी समस्या समाधान गर्न

बिषयबस्तुको क्षेत्र र क्रम

१. वास्तविक सङ्ख्या

सङख्या पद्दति
  • दशमलव सङ्ख्या पद्धति, द्दिआधार सङ्ख्या पद्दति र पञ्चआधार सङ्ख्या पद्धतिको एक आपसमा रूपान्तरण
अनानुपातिक सङ्ख्याहरु
  • अनानुपातिक सङख्याहरू
  • अनानुपातिक सङख्यालाई सङ्ख्यारेखामा प्रस्तुत √2
  • आनुपातिक र अनानुपातिक सङख्याको सम्बन्ध
  • सङख्याको वैज्ञानिक संकेत

२. अनुपात र समानुपात

  • अनुपात र समानुपातका समस्याहरु

३. नाफा र नोक्सान

  • छुट प्रतिशत समावेश भएका नाफा र नोक्सानसम्बन्धी समस्याहरू

४. ऐकिक नियम

  • प्रत्यक्ष विचरण र अप्रत्यक्ष विचरणको (तीनओटा सम्म चल समावेश भएका)

५. साधारण व्याज

  • साधारण व्याज

क्षेत्रमिति Mensuration [TH 15]

30%

सिकाई उपलब्धि

१. दुरी

२. परिमिति, क्षेत्रफल र आयतन

  • त्रिभुज र चतुर्मुजको क्षेत्रफल पता लगाउन
  • वृत्तको क्षेत्रफल पता लगाउने सूत्र स्थापित गरी प्रयोग गर्न

बिषयबस्तुको क्षेत्र र क्रम

१. क्षेत्रफल र आयतन

  • त्रिभुजको क्षेत्रफल (समकोणी, समद्दिबाहु, समबाहु त्रिभुज समेतको क्षेत्रफल)
  • समानान्तर, समलम्ब र समबाहु चतुर्भुजको क्षेत्रफल (सुत्र स्थापित र प्रयोग)
  • वृत्तको क्षेत्रफल (सुत्र स्थापित र प्रयोग)

बीजगणित Algebra [TH 30]

40%

सिकाई उपलब्धि

१. घाताङ्क

  • घाताङ्कका नियम प्रयोग गरी सरलीकरण गर्न

२. बीजीय अभिव्यञ्जक

  • बीजीय अभिव्यञ्जकको खण्डीकरण गर्न
  • बीजीय अभिव्यञ्जकको महत्तम समापवर्तक (Highest Common Factor) र लघुतम समापवर्त्य (Lowest Common Multiple) पता लगाउन
  • बीजीय भिन्नको परिचय दिन
  • बीजीय भिन्नको सरलीकरण गर्न

३. समीकरण, असमानता र ग्राफ

  • दुई चलयुक्त युगपतरेखीय समीकरण हल गर्न
  • वर्ग समीकरण हल गर्न

बिषयबस्तुको क्षेत्र र क्रम

१. घाताङ्क र घाताङ्कका नियम

  • घाताङ्क सम्बन्धी नियम (am × an=am+n, am ÷ an=am-n, a0=1, (ab)m=ambm, (a/b)m=am/bm, a-m=1/am) प्रयोग गरि सरलीकरण

२. बीजीय अभिव्यञ्जक

  • खण्डीकरण: साझा गुणनखण्ड लिएर, पद एकत्रित गरेर, a2-b2 स्वरुपको, पुर्ण वर्ग हुने, a2+bx+c स्वरुपको
  • खण्डीकरण बिधिबाट दुईवटा अभिव्यञ्जकको सम्मको महत्तम समापवर्तक (Highest Common Factor) र लघुतम समापवर्त्य (Lowest Common Multiple)
  • बीजीय भिन्नको परिचय
  • दुईवटा सम्म बीजीय भिन्नको सरलीकरण

३. समीकरण र ग्राफ

  • लेखाचित्र बिधिबाट दुई चलयुक्त युगपतरेखीय समीकरणको हल
  • खण्डीकरण बिधिबाट वर्ग समीकरणको हल

ज्यामिति Geometry [TH 50]

70%
Lesson Readings Quiz
Lesson 1 Triangle Quiz 1
Lesson 2 Congruence Quiz 2
Lesson 3 Reading 3 Quiz 3
Lesson 25 Reading 25 Quiz 25

सिकाई उपलब्धि

१. रेखा र कोणहरु [6TH]

  • दुईओटा सिधा रेखाहरूलाई एउटा छेदकले काट्दा बन्ने कोणहरूको पहिचान गर्न
  • दुईओटा समानान्तर रेखाहरूलाई एउटा छेदकले काट्दा बन्ने कोणहरूको सम्बन्धको परीक्षण गर्न

२. समतलीय आकृतिहरु [14TH]

  • त्रिमुजका गुणहरूको खोजी गरी प्रयोगबाट परीक्षण गर्न
  • चतुर्मुज (समबाहु चतुर्मुज, समलम्ब चतुर्मुज र चङ्गा) का गुणहरूको खोजी र परीक्षण गर्न
  • दिएको अवस्थामा आयत, वर्ग र समानान्तर चतुर्मुजको रचना गर्न
  • बहुभुजको पहिचान गर्न र नियमित बहुभुजको भित्री तथा बाहिरी कोणहरूको नाप पता लगाई तिनीका विचाको सम्बन्ध स्थापित गर्न

३. समरुपता तथा अनुरुपता [5TH]

  • त्रिमुजहरू अनुरूप हुने अवस्थाहरूको परीक्षण गर्न
  • अनुरूप त्रिमुजसम्बन्धी समस्याहरू समाधान गर्न
  • समरूप आकृतिहरू चिन र खोजी गर्न

४. ठोस बस्तुहरु [5TH]

  • त्रिभुजाकार प्रिज्म र पिरामिडलाई सम्बन्ध सहित चिनारी गराउन
  • घन, पडमुखा, टेट्राहेड्रन, सोली र बेलनाका जालीहरू निर्माण गर्न

५. निर्देशाङ्कहरु [5TH]

  • दुई बिन्दुविचको दुरी निकाल्न

६. सममिति र टेसेलेसन [5TH]

  • नियमित र अर्धनियमित टेसेलेसन खोजी गर्न र तयार पार्न

७. स्थानान्तरण [6TH]

  • लेखाचित्रमा त्रिमुजको परावर्तन गर्न
  • निर्देशांकका आधारमा बिन्दु, रेखा र त्रिमुजलाई दाँया र माथि विस्थापन गर्न
  • उदगम बिन्दुको आधारमा बिन्दु, रेखा र त्रिमुजलाई 90° को कोणमा परिक्रमण गर्न

८. दिशा स्थिति र स्केल ड्रइङ [4TH]

  • नक्सामा दिशा स्थिति र स्केल ड्रइङको प्रयोग गर्न

बिषयबस्तुको क्षेत्र र क्रम

१. रेखा र कोणहरु

  • दुईओटा सरल रेखाहरूलाई एउटा छेदकले काट्दा बन्ने कोणहरू (एकान्तर कोणहरु, संगत कोणहरु, क्रमागत भित्री कोणहरु)
  • दुईओटा समानान्तर रेखाहरूलाई एउटा छेदकले काट्दा बन्ने कोणहरू सम्बन्धको खोजी, एकान्तर कोणहरु, क्रमागत भित्री कोणहरु, संगत कोणहरु

२. समतलीय आकृतिहरु

  • त्रिमुजका गुणहरूको खोजी गरी परीक्षण
  • त्रिमुजका कोणहरुको योगफल 180° हुन्छ।
  • समबाहु त्रिमुजका सबै कोणहरु बराबर हुन्छन्।
  • समद्दिबाहु त्रिमुजका आधारका कोणहरु बराबर हुन्छन्।
  • समकोणी समद्दिबाहु त्रिमुजका आधारका कोणहरु 45° हुन्छन्।
  • समबाहु चतुर्मुज, समलम्ब चतुर्मुज र चङ्गाका गुणहरूको खोजी र परीक्षण
  • दिएको अवस्थामा आयत, वर्ग र समानान्तर चतुर्मुजको रचना गर्न (कम्पासको प्रयोगबाट)
  • आयत (आसन्न भुजा दिइएमा)
  • वर्ग (एउटा भुजा दिइएमा)
  • समानान्तर चतुर्मुज (आसन्न भुजाहरु र तिनिहरु विचको कोणहरुको नाप दिइएमा, आसन्न भुजाहरु र एउटा विकर्णको नाप दिइएमा, एउटा भुजा र एउटा विकर्णको नाप र तिनिहरु बिचको कोणको नाप दिइएमा)
  • बहुभुजको परिचय र नियमित बहुभुजको भित्री तथा बाहिरी कोणहरूको नाप र तिनिहरुको सम्बन्ध स्थापित

३. समरुपता तथा अनुरुपता

  • त्रिमुजहरू अनुरूप हुने अवस्थाहरूको परीक्षण
  • अनुरूप त्रिमुजसम्बन्धी समस्याहरू समाधान गर्न
  • समरूप आकृतिहरूको चिनारी

४. ठोस बस्तुहरु

  • त्रिभुजाकार प्रिज्म र पिरामिडको सम्बन्ध (आधार, शिर्षबिन्दु, सतह आदिको आधारमा) सहितको चिनारी
  • घन, पडमुखा, टेट्राहेड्रन, सोली र बेलनाका जालीहरू

५. निर्देशाङ्कहरु

  • पाईथागोरस साध्यको प्रयोग गरी दुई बिन्दुविचको दुरी

६. सममिति र टेसेलेसन

  • बहुभुजका प्रयोगबाट नियमित र अर्धनियमित टेसेलेसन

७. स्थानान्तरण

  • लेखाचित्रमा X-अक्ष र Y-अक्षमा परावर्तन (त्रिमुज)
  • X-axis (+) वा Y-axis (+) मा दाँया र माथि विस्थापन (बिन्दु र रेखा)
  • उदगम बिन्दुको आधारमा धनात्मक त ऋणात्मक 90° मा परिक्रमण (बिन्दु, रेखा र त्रिमुज)

८. दिशा स्थिति र स्केल ड्रइङ

  • दिशा स्थिति र स्केल ड्रइङ
  • दिशा स्थिति र स्केल ड्रइङको प्रयोग

तथ्याङ्कशास्त्र Statistics [TH 10]

20%

सिकाई उपलब्धि

  • वृत्तचित्रबाट जानकारी लिन दिन र तथ्याङ्कबाट वृत्तचित्र निर्माण गर्न ।
  • वैयक्तिक श्रेणीको मध्यक, माध्यिका र रित पता लगाउन

बिषयबस्तुको क्षेत्र र क्रम

  • वृत्तचित्रको अध्य्यन र तथ्याङ्कबाट वृत्तचित्र निर्माण
  • मध्यक, माध्यिका र रित (वैयक्तिक श्रेणी)

अवलोकन

समुह
[TH 10]
अंकगणित
[TH 45]
क्षेत्रमिति
[TH 15]
बीजगणित
[TH 30]
ज्यामिति
[TH 50]
तथ्याङ्कशास्त्र
[TH 10]
कुल TH: 160

No comments:

Post a Comment