गणित -कक्षा ८
गणित -कक्षा ८-पाठ्यक्रम
अवलोकन
160
TP
6
पाठ
ज्यामिति
ठूलो पाठ
समुह Set [TH 10]
25%
सिकाई उपलब्धि
- अलगिएका र खप्टिएका समूहहरू छुट्याउन
- दिइएका समूहको आधारमा उपयुक्त र अनुपयुक्त उपसमूहहरू पहिचान गर्न ।
- दिइएका समूहको उपयुक्त र अनुपयुक्त उपसमूहहरू निर्माण गर्न
बिषयबस्तुको क्षेत्र र क्रम
- अलगिएका र खप्टिएका समूहहरू
- उपयुक्त र अनुपयुक्त उपसमूहहरू
अंकगणित Arithmetic [TH 45]
50%
सिकाई उपलब्धि
१. वास्तविक सङ्ख्या
पुर्णाङ्क
- द्दिआधार सङख्या पद्दति र पञ्चआधार सङ्ख्या पद्धतिको परिचय दिन
- दशमलव सङ्ख्या पद्धतिबाट द्दिआधार सङख्या पद्दति र पञ्चआधार सङ्ख्या पद्धतिमा रूपान्तरण गर्न
- द्दिआधार सङख्या पद्दति र पञ्चआधार सङ्ख्या पद्धतिबाट दशमलव सङ्ख्या पद्धतिमा रूपान्तरण गर्न
आनुपातिक र अनानुपातिक सङ्ख्याहरु
- अनानुपातिक सङख्याहरूको पहिचान गर्न
- आनुपातिक र अनानुपातिक सङख्याहरू छुट्याउन
- सङख्यालाई वैज्ञानिक संकेतमा र वैज्ञानिक संकेतमा एका सङख्यालाई दशमलव सङ्केतमा लेख्न
२. भिन्न, दशमलव र प्रतिशत
३. अनुपात र समानुपात
- अनुपात र समानुपातसम्बन्धी समस्याहरू समाधान गर्न
४. नाफा र नोक्सान
- छुट प्रतिशत समावेश भएका नाफा र नोक्सानसम्बन्धी समस्याहरू समाधान गर्न
५. ऐकिक नियम
- प्रत्यक्ष विचरण र अप्रत्यक्ष विचरणको प्रयोग गरी तीनओटा सम्म चल समावेश भएका समस्या समाधान गर्न
६. साधारण व्याज
- साधारण व्याजसम्बन्धी अवधारणा विकास गर्न
- साधारण व्याजसम्बन्धी समस्या समाधान गर्न
बिषयबस्तुको क्षेत्र र क्रम
१. वास्तविक सङ्ख्या
सङख्या पद्दति
- दशमलव सङ्ख्या पद्धति, द्दिआधार सङ्ख्या पद्दति र पञ्चआधार सङ्ख्या पद्धतिको एक आपसमा रूपान्तरण
अनानुपातिक सङ्ख्याहरु
- अनानुपातिक सङख्याहरू
- अनानुपातिक सङख्यालाई सङ्ख्यारेखामा प्रस्तुत √2
- आनुपातिक र अनानुपातिक सङख्याको सम्बन्ध
- सङख्याको वैज्ञानिक संकेत
२. अनुपात र समानुपात
- अनुपात र समानुपातका समस्याहरु
३. नाफा र नोक्सान
- छुट प्रतिशत समावेश भएका नाफा र नोक्सानसम्बन्धी समस्याहरू
४. ऐकिक नियम
- प्रत्यक्ष विचरण र अप्रत्यक्ष विचरणको (तीनओटा सम्म चल समावेश भएका)
५. साधारण व्याज
- साधारण व्याज
क्षेत्रमिति Mensuration [TH 15]
30%
सिकाई उपलब्धि
१. दुरी
२. परिमिति, क्षेत्रफल र आयतन
- त्रिभुज र चतुर्मुजको क्षेत्रफल पता लगाउन
- वृत्तको क्षेत्रफल पता लगाउने सूत्र स्थापित गरी प्रयोग गर्न
बिषयबस्तुको क्षेत्र र क्रम
१. क्षेत्रफल र आयतन
- त्रिभुजको क्षेत्रफल (समकोणी, समद्दिबाहु, समबाहु त्रिभुज समेतको क्षेत्रफल)
- समानान्तर, समलम्ब र समबाहु चतुर्भुजको क्षेत्रफल (सुत्र स्थापित र प्रयोग)
- वृत्तको क्षेत्रफल (सुत्र स्थापित र प्रयोग)
बीजगणित Algebra [TH 30]
40%
सिकाई उपलब्धि
१. घाताङ्क
- घाताङ्कका नियम प्रयोग गरी सरलीकरण गर्न
२. बीजीय अभिव्यञ्जक
- बीजीय अभिव्यञ्जकको खण्डीकरण गर्न
- बीजीय अभिव्यञ्जकको महत्तम समापवर्तक (Highest Common Factor) र लघुतम समापवर्त्य (Lowest Common Multiple) पता लगाउन
- बीजीय भिन्नको परिचय दिन
- बीजीय भिन्नको सरलीकरण गर्न
३. समीकरण, असमानता र ग्राफ
- दुई चलयुक्त युगपतरेखीय समीकरण हल गर्न
- वर्ग समीकरण हल गर्न
बिषयबस्तुको क्षेत्र र क्रम
१. घाताङ्क र घाताङ्कका नियम
- घाताङ्क सम्बन्धी नियम (am × an=am+n, am ÷ an=am-n, a0=1, (ab)m=ambm, (a/b)m=am/bm, a-m=1/am) प्रयोग गरि सरलीकरण
२. बीजीय अभिव्यञ्जक
- खण्डीकरण: साझा गुणनखण्ड लिएर, पद एकत्रित गरेर, a2-b2 स्वरुपको, पुर्ण वर्ग हुने, a2+bx+c स्वरुपको
- खण्डीकरण बिधिबाट दुईवटा अभिव्यञ्जकको सम्मको महत्तम समापवर्तक (Highest Common Factor) र लघुतम समापवर्त्य (Lowest Common Multiple)
- बीजीय भिन्नको परिचय
- दुईवटा सम्म बीजीय भिन्नको सरलीकरण
३. समीकरण र ग्राफ
- लेखाचित्र बिधिबाट दुई चलयुक्त युगपतरेखीय समीकरणको हल
- खण्डीकरण बिधिबाट वर्ग समीकरणको हल
ज्यामिति Geometry [TH 50]
70%
Lesson | Readings | Quiz |
---|---|---|
Lesson 1 | Triangle | Quiz 1 |
Lesson 2 | Congruence | Quiz 2 |
Lesson 3 | Reading 3 | Quiz 3 |
Lesson 25 | Reading 25 | Quiz 25 |
सिकाई उपलब्धि
१. रेखा र कोणहरु [6TH]
- दुईओटा सिधा रेखाहरूलाई एउटा छेदकले काट्दा बन्ने कोणहरूको पहिचान गर्न
- दुईओटा समानान्तर रेखाहरूलाई एउटा छेदकले काट्दा बन्ने कोणहरूको सम्बन्धको परीक्षण गर्न
२. समतलीय आकृतिहरु [14TH]
- त्रिमुजका गुणहरूको खोजी गरी प्रयोगबाट परीक्षण गर्न
- चतुर्मुज (समबाहु चतुर्मुज, समलम्ब चतुर्मुज र चङ्गा) का गुणहरूको खोजी र परीक्षण गर्न
- दिएको अवस्थामा आयत, वर्ग र समानान्तर चतुर्मुजको रचना गर्न
- बहुभुजको पहिचान गर्न र नियमित बहुभुजको भित्री तथा बाहिरी कोणहरूको नाप पता लगाई तिनीका विचाको सम्बन्ध स्थापित गर्न
३. समरुपता तथा अनुरुपता [5TH]
- त्रिमुजहरू अनुरूप हुने अवस्थाहरूको परीक्षण गर्न
- अनुरूप त्रिमुजसम्बन्धी समस्याहरू समाधान गर्न
- समरूप आकृतिहरू चिन र खोजी गर्न
४. ठोस बस्तुहरु [5TH]
- त्रिभुजाकार प्रिज्म र पिरामिडलाई सम्बन्ध सहित चिनारी गराउन
- घन, पडमुखा, टेट्राहेड्रन, सोली र बेलनाका जालीहरू निर्माण गर्न
५. निर्देशाङ्कहरु [5TH]
- दुई बिन्दुविचको दुरी निकाल्न
६. सममिति र टेसेलेसन [5TH]
- नियमित र अर्धनियमित टेसेलेसन खोजी गर्न र तयार पार्न
७. स्थानान्तरण [6TH]
- लेखाचित्रमा त्रिमुजको परावर्तन गर्न
- निर्देशांकका आधारमा बिन्दु, रेखा र त्रिमुजलाई दाँया र माथि विस्थापन गर्न
- उदगम बिन्दुको आधारमा बिन्दु, रेखा र त्रिमुजलाई 90° को कोणमा परिक्रमण गर्न
८. दिशा स्थिति र स्केल ड्रइङ [4TH]
- नक्सामा दिशा स्थिति र स्केल ड्रइङको प्रयोग गर्न
बिषयबस्तुको क्षेत्र र क्रम
१. रेखा र कोणहरु
- दुईओटा सरल रेखाहरूलाई एउटा छेदकले काट्दा बन्ने कोणहरू (एकान्तर कोणहरु, संगत कोणहरु, क्रमागत भित्री कोणहरु)
- दुईओटा समानान्तर रेखाहरूलाई एउटा छेदकले काट्दा बन्ने कोणहरू सम्बन्धको खोजी, एकान्तर कोणहरु, क्रमागत भित्री कोणहरु, संगत कोणहरु
२. समतलीय आकृतिहरु
- त्रिमुजका गुणहरूको खोजी गरी परीक्षण
- त्रिमुजका कोणहरुको योगफल 180° हुन्छ।
- समबाहु त्रिमुजका सबै कोणहरु बराबर हुन्छन्।
- समद्दिबाहु त्रिमुजका आधारका कोणहरु बराबर हुन्छन्।
- समकोणी समद्दिबाहु त्रिमुजका आधारका कोणहरु 45° हुन्छन्।
- समबाहु चतुर्मुज, समलम्ब चतुर्मुज र चङ्गाका गुणहरूको खोजी र परीक्षण
- दिएको अवस्थामा आयत, वर्ग र समानान्तर चतुर्मुजको रचना गर्न (कम्पासको प्रयोगबाट)
- आयत (आसन्न भुजा दिइएमा)
- वर्ग (एउटा भुजा दिइएमा)
- समानान्तर चतुर्मुज (आसन्न भुजाहरु र तिनिहरु विचको कोणहरुको नाप दिइएमा, आसन्न भुजाहरु र एउटा विकर्णको नाप दिइएमा, एउटा भुजा र एउटा विकर्णको नाप र तिनिहरु बिचको कोणको नाप दिइएमा)
- बहुभुजको परिचय र नियमित बहुभुजको भित्री तथा बाहिरी कोणहरूको नाप र तिनिहरुको सम्बन्ध स्थापित
३. समरुपता तथा अनुरुपता
- त्रिमुजहरू अनुरूप हुने अवस्थाहरूको परीक्षण
- अनुरूप त्रिमुजसम्बन्धी समस्याहरू समाधान गर्न
- समरूप आकृतिहरूको चिनारी
४. ठोस बस्तुहरु
- त्रिभुजाकार प्रिज्म र पिरामिडको सम्बन्ध (आधार, शिर्षबिन्दु, सतह आदिको आधारमा) सहितको चिनारी
- घन, पडमुखा, टेट्राहेड्रन, सोली र बेलनाका जालीहरू
५. निर्देशाङ्कहरु
- पाईथागोरस साध्यको प्रयोग गरी दुई बिन्दुविचको दुरी
६. सममिति र टेसेलेसन
- बहुभुजका प्रयोगबाट नियमित र अर्धनियमित टेसेलेसन
७. स्थानान्तरण
- लेखाचित्रमा X-अक्ष र Y-अक्षमा परावर्तन (त्रिमुज)
- X-axis (+) वा Y-axis (+) मा दाँया र माथि विस्थापन (बिन्दु र रेखा)
- उदगम बिन्दुको आधारमा धनात्मक त ऋणात्मक 90° मा परिक्रमण (बिन्दु, रेखा र त्रिमुज)
८. दिशा स्थिति र स्केल ड्रइङ
- दिशा स्थिति र स्केल ड्रइङ
- दिशा स्थिति र स्केल ड्रइङको प्रयोग
तथ्याङ्कशास्त्र Statistics [TH 10]
20%
सिकाई उपलब्धि
- वृत्तचित्रबाट जानकारी लिन दिन र तथ्याङ्कबाट वृत्तचित्र निर्माण गर्न ।
- वैयक्तिक श्रेणीको मध्यक, माध्यिका र रित पता लगाउन
बिषयबस्तुको क्षेत्र र क्रम
- वृत्तचित्रको अध्य्यन र तथ्याङ्कबाट वृत्तचित्र निर्माण
- मध्यक, माध्यिका र रित (वैयक्तिक श्रेणी)
No comments:
Post a Comment